اساتید گرامی
راهنمای زیر جهت استفاده هرچه بهتر از نرم افزار ZOOM جهت ارائه سخنرانی در کنگره تهیه شده است. خواهشمند است مطالعه فرمایید.
1- جهت ایراد سخنرانی در کنگره حتما از کامپیوتر و نسخه کامپیوتر نرم افزار زوم استفاده نمایید.
2- جهت دانلود نسخه PC این نرم افزار از لینک زیر استفاده نمایید. پس از دانلود برنامه، آن را نصب نمایید.
لینک دانلود نسخه ویندوز:
https://zoom.us/download#client_4meeting
3- در صورتی که برنامه زوم را روی کامپیوتر خود دارید، نیازی به دانلود و نصب مجدد نیست
4- جهت ورود به برنامه، پس از نصب برنامه ZOOM، ابتدا برنامه را روی کامپیوتر خود باز کنید.
5- در صفحه باز شده روی گزینه Join a Meeting کلیک کنید.
6- با توجه به سالنی که در آن سخنرانی دارید، Meeting ID را وارد نمایید
7- نام نمایشی خود را بصورت نام و نام خانوادگی کامل درج کنید. (برای اینکه همکاران فنی بتوانند نام شما را سریعتر جستجو کنند)
8- در مرحله بعد Passcode را وارد نمایید و روی گزینه Join کلیک کنید.
9- در صورتی که در زمان ورود به برنامه با error مواجه شدید، فیلتر شکن خود را فعال نمایید و مجدد مراحل بالا را تکرار کنید. پس از وارد شدن به برنامه، فیلترشکن خود را غیرفعال کنید.
10- پس از ورود به برنامه، یک کادر وسط صفحه نمایان می شود/ گزینه Join Audio را کلیک نمایید.
11- جهت فعالسازی میکروفن و دوربین خود از پایین صفحه، گوشه سمت چپ گزینه های Audio و Start Video را فعال نمایید.
12- لطفا به هیچ عنوان روی گزینه Record کلیک نکنید.
13- در صورتی که وارد برنامه شدید و اپراتور موفق به فعال کردن دسترسی شما نشد، روی علامت Raise Hand بزنید و یا در قسمت Chat نام و درخواست خود را تایپ نمایید.
14- خواهشمند است جهت جلوگیری از هرگونه اشکال فنی، حداقل 20 دقیقه قبل از شروع برنامه خود، وارد محیط زوم شوید.
نکته مهم: اساتید محترم جهت ورود به محیط برنامه و ارائه سخنرانی فقط می بایست از طریق سیستم کامپیوتر وارد محیط زوم شوید. (ارائه سخنرانی با گوشی موبایل امکانپذیر نیست ولی صرفا جهت مشاهده و استفاده از برنامه ها می توان از نسخه موبایل نیز استفاده کرد.)
با سپاس